ďťż
 
 
 
 

Wštki


[BG1] Sny.



Asmerillion - Czw 12.08.2010, 13:56:47
" />Zainstalowałem sobie samo BG1 (+baldurdasha, max hp per level i lepszą muzę).
Zacząłem sobie zabawę bardem.
Wszystkie staty, oprócz Int i Cha (bo gra nie pozwala), ustawiłem na 12.
Ciężko idzie, bo czarów jest trochę mało, a pierścieni nie założę, bo się nie da.
Chciałbym wykorzystać możliwość regulacji, otrzymanych po snach (fabularnych) czarów, ale tu muszę kombinować z reputacją.

Czy ktoś mw pamięta kiedy te sny są? I w jakiej kolejności dochodzą te zaklęcia.
Ja już za dawno nie grałem, a dwukrotne przechodzenie, to w tej chwili nie dla mnie. No i niby mogę się bawić sejwami, ale to za dużo już tej zabawy będzie. Łatwiej zapytać.




Cannabis - Czw 12.08.2010, 15:08:37
" />Każdy kolejny rozdział = nowy sen

Czyli o zabiciu Goriona, po kopalni Nashkel itd.



Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:16:52
" />Takie proste? Coś mi tam tak świtało, ale nie byłem pewny. Dzięki.
Teraz sobie tylko kodami przeklikam rozdziały, coby zaklęcia i ich kolejność sprawdzwić.



coran - Czw 12.08.2010, 15:26:44
" />Bard. Taki krótki poradnik, chociaż może już to wiesz
Jeśli grasz solo, bo z drużyną obojętnie
Spoiler:[Odsłoń]Siła 18 (z grimuarem 19), kondycja 18 (dla Szponu Kazgarotha), zręczność oczywiście 18.

Długi łuk +1, wymieniony na łuk celności (w obozie bandytów)
Lub kusza szybkości wymieniona na kuszę celności

Koniecznie pierścień swobody z Brody Ulgotha + pajęczyna (zwój można ukraść od tej samej postaci co pierścień)...
Na trzecim poziomie przyśpieszenie
Buty uników + pas przebić się przyda

No, tym już prawie wszystkich rozwalisz...

Do ciosu w plecy/walki wręcz... szpon Kazgarotha z Wysokiego Żywopłotu, puklerz... rzucasz ulepszoną niewidzialność, lustrzane odbicia (zdaje się że to nie rozpraszało niewidzialności), i trzy ochrony przed złem (to chyba też, ale głowy nie dam)... zakładasz kolczugę Drizzta...
Wracasz, cios w plecy, rozwalasz wszystkich




Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:35:32
" />Czyli najpierw Drążenie, potem Strach, a na koniec Boska Moc. To się opłaci wziąć. Dwie trzecie gry to zły, potem dobry.
I to leci po kolei? Czyli pierwszy sen: Drążenie, drugi Drążenie, trzeci Strach itd? Czy inaczej?
No i wspomniałeś o grimuarach, się zastanawiam czy je brać, czy próbować przejść bez nich.



coran - Czw 12.08.2010, 15:42:18
" />Tak, w pierwszym drążenie, potem znów, potem strach, potem znowu itd

No, lepiej zagrać z grimuarami, chociaż przy cechac po 12 nic nie dadzą
(dziwię się że takie wziąłeś... siła 12 daje to samo trako i obrażenia co siła 8, i ten sam udźwig co 10
Zręczność 12 daje te same bonusy (czyli żadne) co zręczność 7
Kondycja 12 tyle samo co 7)
http://crpg.iml.pl/baldurs-gate/mechanika/1994a

Zawsze możesz dać grimuary npcom...



Cannabis - Czw 12.08.2010, 15:42:25
" /> Cytuj:



Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:49:06
" /> Cytuj:



coran - Czw 12.08.2010, 15:53:05
" />Jasne że brał... on ze wszystkich bugów korzystał
Pamiętam bo czytałem nawet jakiś artykuł, gdzie pisał jak grał
Chociaż to apropo dwójki

Jak grasz solo bardem to ustaw siłę/zr/kd na 18, bo się zamęczysz^^
Bard jest, szczególnie na początku, słaby... dawanie mu słabych statów to średni pomysł

Możesz dać nawet po 3, potem założyć rękawice zręczności, wziąć dobry łuk/kuszę... i wykończyć wszystkich np. przywołując kreaturę i rzucając na nią sferę Otiluke'a, a potem kule ognia/strzały

A co złego jest w grimuarach? Przecież mają swoje odpowiedniki w dwójce... Maszyna Luma Szalonego, trwałe bonusy w Piekle i Czarowięzach



Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:54:29
" /> Cytuj:



coran - Czw 12.08.2010, 17:07:55
" />Jak uważasz.
Mogłeś od razu ustawić wszystkie cechy na minimum.



Asmerillion - Czw 12.08.2010, 17:39:29
" />Dobra. Przeszło mi...
Gram normalnie. Dwa dni takiej "zabawy" mi wystarczy (szczególnie z wilkami, koło Świątyni).
Dzięki za pomoc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.