ďťż
Wštki |
[BG1] Sny.
Asmerillion - Czw 12.08.2010, 13:56:47 " />Zainstalowałem sobie samo BG1 (+baldurdasha, max hp per level i lepszą muzę). Zacząłem sobie zabawę bardem. Wszystkie staty, oprócz Int i Cha (bo gra nie pozwala), ustawiłem na 12. Ciężko idzie, bo czarów jest trochę mało, a pierścieni nie założę, bo się nie da. Chciałbym wykorzystać możliwość regulacji, otrzymanych po snach (fabularnych) czarów, ale tu muszę kombinować z reputacją. Czy ktoś mw pamięta kiedy te sny są? I w jakiej kolejności dochodzą te zaklęcia. Ja już za dawno nie grałem, a dwukrotne przechodzenie, to w tej chwili nie dla mnie. No i niby mogę się bawić sejwami, ale to za dużo już tej zabawy będzie. Łatwiej zapytać. Cannabis - Czw 12.08.2010, 15:08:37 " />Każdy kolejny rozdział = nowy sen Czyli o zabiciu Goriona, po kopalni Nashkel itd. Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:16:52 " />Takie proste? Coś mi tam tak świtało, ale nie byłem pewny. Dzięki. Teraz sobie tylko kodami przeklikam rozdziały, coby zaklęcia i ich kolejność sprawdzwić. coran - Czw 12.08.2010, 15:26:44 " />Bard. Taki krótki poradnik, chociaż może już to wiesz Jeśli grasz solo, bo z drużyną obojętnie Spoiler:[Odsłoń]Siła 18 (z grimuarem 19), kondycja 18 (dla Szponu Kazgarotha), zręczność oczywiście 18. Długi łuk +1, wymieniony na łuk celności (w obozie bandytów) Lub kusza szybkości wymieniona na kuszę celności Koniecznie pierścień swobody z Brody Ulgotha + pajęczyna (zwój można ukraść od tej samej postaci co pierścień)... Na trzecim poziomie przyśpieszenie Buty uników + pas przebić się przyda No, tym już prawie wszystkich rozwalisz... Do ciosu w plecy/walki wręcz... szpon Kazgarotha z Wysokiego Żywopłotu, puklerz... rzucasz ulepszoną niewidzialność, lustrzane odbicia (zdaje się że to nie rozpraszało niewidzialności), i trzy ochrony przed złem (to chyba też, ale głowy nie dam)... zakładasz kolczugę Drizzta... Wracasz, cios w plecy, rozwalasz wszystkich Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:35:32 " />Czyli najpierw Drążenie, potem Strach, a na koniec Boska Moc. To się opłaci wziąć. Dwie trzecie gry to zły, potem dobry. I to leci po kolei? Czyli pierwszy sen: Drążenie, drugi Drążenie, trzeci Strach itd? Czy inaczej? No i wspomniałeś o grimuarach, się zastanawiam czy je brać, czy próbować przejść bez nich. coran - Czw 12.08.2010, 15:42:18 " />Tak, w pierwszym drążenie, potem znów, potem strach, potem znowu itd No, lepiej zagrać z grimuarami, chociaż przy cechac po 12 nic nie dadzą (dziwię się że takie wziąłeś... siła 12 daje to samo trako i obrażenia co siła 8, i ten sam udźwig co 10 Zręczność 12 daje te same bonusy (czyli żadne) co zręczność 7 Kondycja 12 tyle samo co 7) http://crpg.iml.pl/baldurs-gate/mechanika/1994a Zawsze możesz dać grimuary npcom... Cannabis - Czw 12.08.2010, 15:42:25 " /> Cytuj: Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:49:06 " /> Cytuj: coran - Czw 12.08.2010, 15:53:05 " />Jasne że brał... on ze wszystkich bugów korzystał Pamiętam bo czytałem nawet jakiś artykuł, gdzie pisał jak grał Chociaż to apropo dwójki Jak grasz solo bardem to ustaw siłę/zr/kd na 18, bo się zamęczysz^^ Bard jest, szczególnie na początku, słaby... dawanie mu słabych statów to średni pomysł Możesz dać nawet po 3, potem założyć rękawice zręczności, wziąć dobry łuk/kuszę... i wykończyć wszystkich np. przywołując kreaturę i rzucając na nią sferę Otiluke'a, a potem kule ognia/strzały A co złego jest w grimuarach? Przecież mają swoje odpowiedniki w dwójce... Maszyna Luma Szalonego, trwałe bonusy w Piekle i Czarowięzach Asmerillion - Czw 12.08.2010, 15:54:29 " /> Cytuj: coran - Czw 12.08.2010, 17:07:55 " />Jak uważasz. Mogłeś od razu ustawić wszystkie cechy na minimum. Asmerillion - Czw 12.08.2010, 17:39:29 " />Dobra. Przeszło mi... Gram normalnie. Dwa dni takiej "zabawy" mi wystarczy (szczególnie z wilkami, koło Świątyni). Dzięki za pomoc. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |