ďťż
 
 
 
 

Wštki


Baldur's Gate Mody



KlekoT - Sob 19.12.2009, 14:24:30
" />Wie ktos moze z kad sciagnac ntotsc ? i jakie jeszcze mody byscie polecali ogolnie do bg1 ? ; p nie moge nigdzie znajsc ntotsc ; / google tez mnie zawiodl




coran - Sob 19.12.2009, 15:32:44
" />http://dragonshoard.blackwyrmlair.net/m ... php?mod=84
Download Ntotsc^

Co warto... (ja tam akurat ntotsc nie lubię, ale jak komuś się oryginalne bg1 znudzi to jasne że warto spróbować)

BGTrilogy... pozwala grać w systemie i z grafiką drugiej części w bg1.
Poza grafiką, zmianą części zaklęć (i dodaniu tych z bg2- dla czarownika), daje możliwość gry nowymi klasami (barbarzyńca, mnich, dziki mag) i podklasami- co trochę uatrakcyjnia rozrywkę. Wymaga instalacji obu części bg, i bardzo komplikuje instalację innych modów. (link z kolejnością instalacji modów na końcu komentarza)
Wiadomo że niektóre podklasy jak na czyste bg1 są zdecydowanie za silne- tak samo niektóre zaklęcia.
A że nauka zaklęć i likwidowanie pułapek/otwieranie zamków jak na bg1 daje DUŻO za dużo expa (w nowszych wersjach chyba jest możliwość zmniejszenia ilości otrzymywanego doświadczenia), jeśli nie ma to warto zainstalować mod:
Ding0 experience fixer
http://www.pocketplane.net/sim/

Jest też minimod poprawiający nieco grafikę dla bgt... patrz punkt 42 w linku 'kolejność instalacji modów' pod koniec komentarza.

Mody do bg1:

Greyclan episode:
Cytuj:



KlekoT - Sob 19.12.2009, 17:36:59
" />Wielkie wielkie dzieki ; ]



Yoda - Czw 21.01.2010, 00:25:02
" />Jeśli pobiorę NTotSC 2.01 ze strony http://dragonshoard.blackwyrmlair.net, a następnie zainstaluje polish patch 2.01b, to całość będzie po polsku?

Być może głupie pytanie, ale jestem baaardzo nie na czasie, jeśli chodzi o wszelkie mody i dodatki do BG, gdyż nie grałem w tą grę z dobrych 5 lat.




nXc - Czw 11.03.2010, 12:05:37
" />Postanowiłem wypróbować BGT, plan obejmował grę fechmistrzem natomiast zapomniałem o pewnym małym szczególe, otóż w BG1 nie występują katany a raczej nie mam ochoty na grę z długimi mieczami później w BG2.

Stąd też moje pytanie czy istnieje jakiś mod który wprowadza do BG1 katany, sejmitary (rushowanie po Żagiew Mrozu i Obrońce średnio mi się podoba) itd ?

Oczywiście w granicach rozsądku bo przecież nie chodzi o to żeby gibberlingi zostawiały Furie Niebios po śmierci.



coran - Czw 11.03.2010, 13:57:00
" />http://forums.bioware.com/viewtopic.htm ... 8&forum=19

http://www.gibberlings3.net/bg2tweaks/
http://www.shsforums.net/index.php?showtopic=41551

Meilum w lokacji Most Firewine (ten który ma bransolety mistrzostwa), jest w posiadaniu katany +0, która jednak nie może się zniszczyć jak inne niemagiczne bronie.
Katanę +2 we Wrotach Baldura, w dzielnicy Pałac Książęcy, w domu Jardaka - ma ją jego sługa, Drekil.
Katana +1 jest w podziemnym mieście, ma ją Haseo.
Możliwe że jakaś jest w jaskini, w 3 lokacij Knieji Otulisko.

Oczywiście piszę to opierając się na pierwszym linku, nic nie gwarantuję.

W Ntotsc w jednej z nowych lokacji można bodajże znaleźć Furię Niebios, ale nie wiem czy jest ona liczona jako katana (skoro nawet bez BGT można ją zdobyć).

Bez modów:
Cóż sejmitar Żagiew Mrozu można ukraść, Obrońcę po zabiciu Drizzta, sejmitar +2 jest na szczycie Wieży Durlaga, w schowku (a więc do zabicia kilka bazyliszków i 2 horrory bitewne).
Sejmitara +1 o ile pamiętam, nie ma.



nXc - Czw 11.03.2010, 15:43:19
" />Życie mi szanowny pan ratuje :P

Myślę że to powinno w zupełności wystarczyć (w końcu lepiej żeby broń egzotyczna pozostała...no cóż egzotyczna), z kolei za Drizztem szczególnie nie przepadam więc oporów przed zabiciem go mieć nie będę.

Ntotsc sobie daruję, Furie Niebios wolę przywitać w 2.



ValenBG2 - Sob 24.04.2010, 23:11:17
" />nie wiem o co chodzi-.-'
http://i267.photobucket.com/albums/ii29 ... OOOOOO.jpg



Skowron - Sob 24.04.2010, 23:31:49
" />Powinno być zainstalowane po instalacji TuTu lub BGT, albo innej mega modyfikacji.



Jaquan - Nie 25.04.2010, 10:34:46
" />Niestety taka prawda. BG1 NPC project działa tylko w BGT lub TuTu. Co do Katan to z listy megamodyfikacji jakie miałem była jeszcze przeklęta katana +2 oraz Ninja-to i Wakahashi +1 w północnej twierdzy (wysyła nas tam Elthan razem z zadaniem infiltracji żelaznego tronu chyba wprowadza to DSotSC albo NTotSC (tylko te mody mam po angielsku z tych większych oddziałujących na 1). A co do NPC project to faktycznie stan interakcji z drużyną bije te z drugiej części na głowę. Pojawiają się nowe konflikty choć bezkrwawe. Kilku NPC samych prowokuje walki gra w końcu reaguje na to kogo mamy w drużynie. Przykładowo mając Kivana w drużynie próbowałem wejść po cichu do obozu bandytów i udało się przekonać Tazoka... Ale odezwał się Kivan i półogra trzeba było ubić. W efekcie na ciche działanie miałem 8 godzin bo po takim czasie odnajdywali ciało Tazoka. Było zresztą ich jeszcze kilka nie muwiąc już o tym, że nie ma rozmowy w której ktoś by się nie wtrącił.



ValenBG2 - Śro 16.06.2010, 12:42:16
" />ok
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.