ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Arcanum] Miejsce katastrofy(wojjoo)



wojjoo - Wto 24.02.2009, 07:56:29
" />Podróż sterowcem IFS Zefir zakończyła się gwałtownie podczas przelotu nad łańcuchem Gór Kamiennych. Twój środek transportu został zaatakowany przez dwie tajemnicze maszyny latające i runął na ziemię pośród płomieni i krzyków przerażonych pasażerów. Wydawać by się mogło, że tego straszliwego wypadku nie przeżył nikt, oprócz Ciebie. A jednak, słyszysz jęki dochodzące spod szczątków sterowca i po chwili lokalizujesz starego gnoma, przygniecionego fragmentem kadłuba. Mężczyzna przed śmiercią wręcza Ci srebrny pierścień i prosi o zwrócenie go 'chłopcu'...

[obrazek – crpg/arcanum/solucja/miejsce_katastrofy.JPG]


Przeciwnicy: Kulejący wilk, Młody dzik, Łupieżca zwiadowca, Szaman łupieżców, Szczur kanałowy

1.Ciało Prestona Radcliffe'a
Przy zwłokach domniemanego gnoma znajdziemy jego paszport i zapałki z ‼Karczmy Roseburskiej”.
2.Ciało Izaaka Zaprudera
Przy zwłokach tego mężczyzny znajdziemy uszkodzony aparat fotograficzny (należy zatrzymać, przyda się później) i termometr.
3.Wrak latającej maszyny i ciało Ogra bandyty
Na kadłubie maszyny odczytać da się napis ‼Maszyny Maxima, Kaladon”. Przy zwłokach ogra znajdziemy tajemniczy amulet z okiem wpisanym w sześcioramienną gwiazdę.
4.Ciało Solomona Doone
Przy zwłokach Solomona znajdziemy 21 sztuk złota i trzy porcje elektrolitu.
5.Ognisko
Przy ognisku stoi szaman łupieżców (walczy mieczem łupieżców, posługuje się czarem oplątanie). Obok znajdziemy magiczną skrzynię, w której spoczywa losowy skarb (najczęściej sporo sztuk złota, jakaś mikstura i magiczny przedmiot – zdobyć można m.in. zaczarowany pierścień, zaczarowany miecz, dużą zaczarowaną skórzaną zbroję albo dużą magiczną skórzaną zbroję).
6.Ciało Wilhelminy Carpenter
Przy zwłokach tej kobiety znajdziemy list do Jareda, warto go zatrzymać.
7.Jaskinia
8.Wewnątrz czekają na nas szczury kanałowe i [linkdozadanpobocznych1]duch Charlesa Brehgo[/]. Oprócz tego znaleźć tam możemy bębenek, dynamit, dwa granaty ogłuszające i jeden rozrywający, dwa gwoździe kolejowe, lek na migrenę, miksturę uzdrowienia lekkich ran, 15 naboi, dwie porcje rudy żelaza, dwie sztuki saletry potasowej, stary pistolet skałkowy, 15 strzał, węgiel i dwie sztuki węgla drzewnego.
8.Kapliczka
9.Nieznajomy
Gdy będziemy już opuszczać lokację, podejdzie do nas Nieznajomy. Możemy sami poprowadzić rozmowę, ale jeśli chcemy uniknąć walki, zostawmy to Virgilowi (należy pamiętać, że nie otrzymamy wtedy punktów doświadczenia). Przy zwłokach mężczyzny znajdziemy amulet identyczny z tym, który na szyi miał Ogr bandyta.




Oceansoul - Sob 28.02.2009, 12:09:11
" /> Cytuj:



wojjoo - Sob 28.02.2009, 13:38:02
" />poprawione
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.